23.04.2013
Programes Socials
-
Les escoles i instituts de Sabadell, Rubí i Cerdanyola del Vallès, coneixeran, acompanyats dels estudiants universitaris de la UAB i dels professors, la vida dels universitaris i els espais d’aquest campus. En total participaran 251 infants i joves i 95 estudiants de la UAB i mestres de les escoles i instituts.
Aquesta és una jornada de reconeixement per l’esforç fet durant el curs, una oportunitat perquè coneguin la universitat de la mà dels estudiants de la UAB amb qui han compartit moltes hores als tallers i que han estat el seu referent.
Els voluntaris del CROMA són estudiants universitaris que al llarg del curs acompanyen i donen suport a infants i joves, entre 8 i 16 anys, amb dificultats d’aprenentatge i/o d’integració, la majoria dels quals es troben en risc d’exclusió i viuen en entorns socioculturals desfavorits que condicionen els seu desenvolupament educatiu, emocional i social. Els estudiants dinamitzen els tallers d’estudi donant suport al seu aprenentatge, potenciant l’ús de la llengua catalana, participant en activitats engrescadores que els ajudi a entendre millor els continguts curriculars, acostar la universitat a les escoles amb els seu testimoni com a estudiants universitaris, entre d’altres.
Al llarg del matí del 15 de maig els infants i joves participaran en diverses activitats i a les 15.00 hores tindrà lloc l’acte de clausura i reconeixement a la Sala d’Actes del Rectorat de la UAB on s’ha previst algunes activitats que serveixin com a espai de trobada entre tots els participants i col·laboradors que fan possible els tallers d’estudi del CROMA.
Les activitats del programa CROMA del curs 2012-13 s’estan desenvolupant amb el suport de la Fundació de la Marató de TV3 en el marc de la Marató per la pobresa i Fundació La Caixa en la línia de suport a projectes d'Interculturalitat i cohesió social.
|