3a onada Baròmetre de la Comunicació i la Cultura
Si esteu interessats per les audiències dels mitjans i pels consums de cultura a Catalunya esteu d’enhorabona. Aquest divendres 30 de juliol, a les 10h, a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya, tindrà lloc la presentació dels Resultats de la 3a onada 2010 del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura.
Els resultats s’han obtingut a partir d’una mostra de 31.081 entrevistes. Aquest estudi, impulsat per la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura, va començar a fer-se al 2008 i ha anat consolidant-se com a referència del consum d’audiències a Catalunya i altres territoris de parla catalana.
El podríem considerar un “competidor” de l’EGM elaborat per AIMC a nivell estatal doncs altres estudis, com els que fa OJD (sobre la difusió de la premsa) o TNS Media (sobre audiència de televisió) no fan servir entrevistes i es centren en una sola tipologia de mitjans.

Consulteu aquesta convocatòria de roda de premsa si voleu tenir més informació sobre la presentació de l’onada.




















