Nova onada de l’EGM
La “Asociaci贸n para la investigaci贸n de Medios de Comunicaci贸n” ha publicat la 3a onada de l’Estudio General de Medios del 2011. L’estudi 茅s b脿sicament sobre dades d’audi猫ncia dels mitjans de comunicaci贸 a Espanya. Inclou informaci贸 d’audi猫ncia de: diaris, suplements, revistes, r脿dio, televisi贸, cinema, Internet i exterior (tanques publicit脿ries). La metodologia d’obtenci贸 de dades 茅s una enquesta personal a 39.485.000 individus.
Les dades d’aquest estudi s贸n especialment valuoses per al mitj脿 r脿dio. Per premsa es fan servir m茅s aviat dades de l’OJD i per televisi贸 es fan servir aud铆metres. Fa pocs dies tamb茅 ha sortit el Bar貌metre de la Comunicaci贸 i la Cultura que aporta dades d’audi猫ncia a Catalunya. Curiosament, segons el Bar貌metre la r脿dio m茅s escoltada a Catalunya 茅s Catalunya R脿dio. En canvi, segons l’EGM 茅s RAC1.
Podeu consultar l’EGM a la web de l’AIMC





















