TV anuncios: noves seccions
TV anuncios 茅s una base de dades d’anuncis de televisi贸, sobretot d鈥櫭爉bit hispanoameric脿, subscrita per la Biblioteca, que inclou m茅s de 9.000 espots que es poden descarregar. Els anuncis es poden cercar per categories i marques i s’inclou tamb茅 informaci贸 d’ag猫ncies, productores, festivals i not铆cies.
La base de dades incorpora propaganda electoral ; aix铆, per exemple, podeu veure els espots de les eleccions del 25 de novembre al Parlament de Catalunya o de les darreres eleccions a Galicia i el Pa铆s Basc.

Recentment s’han incorporat dues noves seccions de gran utilitat per als estudiants de publicitat: Making of i Case studies:
– Making of. V铆deos que resumeixen la producci贸 d’una campanya i que ens permeten veure com es crea un espot televisiu. Mostren l’estrat猫gia i el treball t猫cnic que ho fan possible, des dels preparatius fins al rodatge, muntatge i edici贸.
– Case Studies. V铆deos explicatius sobre el desenvolupament d’una campanya, incloent la repercussi贸 posterior: efecte social o als mitjans i la repercussi贸 a les vendes. S’inclouen campanyes que no es van desenvolupar a la televisi贸,聽 com les denominades below the line, campanyes d’street marketing, etc. Molts d’aquests estudis de casos ens apropen a campanyes que amb un pressupost minso van aconseguir una gran repercussi贸.
Recordeu que podeu consultar aquesta base de dades des de qualsevol ordinador de la Xarxa UAB o remotament mitjan莽ant el Servei de Xarxes Privades Virtuals (XPV).




















