Seminari de Javier Mayorga sobre premsa i poder, a la Facultat el 29 de novembre
Reproduïm aquesta notícia del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació:
“Premsa, poder i imaginaris socials: una proposta teòrico-metodològica” és el títol del seminari que Javier Mayorga, professor de la Universidad de La Frontera (Xile), oferirà aquest divendres 29 de novembre a la Facultat de Comunicació.
L’acte tindrà lloc a la Sala de Graus a les 11 h.
Javier Mayorga Rojel (@J_Mayorga_Rojel) és acadèmic del Departament de Llengües, Literatura i Comunicació a la Facultat d’Educació, Ciències Socials i Humanitats de la Universidad de La Frontera (Temuco, Xile). Ha participat en projectes d’investigació finançats per diverses universitats, Fondecyt (Xile) i AECID (Espanya). És membre del Grup d’Avaluadors de Projectes d’Investigació FONDECYT de la Comissió Nacional d’Investigació Científica i Tecnològica (CONICYT).
A més, ha publicat prop de 40 treballs acadèmics entre els quals es troben articles en revistes científiques i capítols de llibres, i és també editor de la revista Perspectivas de la comunicación del Departamento de Lenguas, Literatura y Comunicación de la seva universitat.
———————————————————————————————-
En voleu saber més?
Producció científica de Javier Mayorga a Dialnet
———————————————————————————————-




















