gen. 19 2012
Fins l’11 de febrer BCNegra 2012
Un any més Barcelona serà per uns dies la capital de la novel·la policíaca i de misteri amb nombroses activitats paral·leles al voltant de la ciutat des de conferències i lectures a concursos de pistes, entregues de premis i tertúlies. 
Us presentem la VIII Trobada de Novel·la Negra BCNegra 2012, convocada per l’Ajuntament de Barcelona. La durada serà des del 2 a l’11 de febrer.
Les activitats que es coneixen per ara inclouen taules rodones, converses, el Cicle de Cinema Negre, el Punt d’intercanvi de llibres i la trobada dels lectors amb els autors que hi participen.
Destaquem especialment el lliurament del VII Premi Pepe Carvahlo que enguany es farà a l’escriptor grec Petror Màrkaris, com a un dels representats de la novel·la negra mediterrània.
Els altres guanyadors del Premi Carvalho són: Andreu Martín, Ian Rankin, Michael Connelly, P. D. James, Henning Mankell i Francisco González Ledesma.
A la UAB podeu consultar: Cultura i dret , Dret i literatura, Novel·la policíaca i de misteri, Premis literaris i tot el que tingui a veure amb Criminologia i Dret penal.
This entry was posted on Dijous, 19 gener, 2012 at 10:35 and is filed under activitats, cinema i teatre, dret penal, llibres, premis i concursos. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.





























