set. 04 2015
Iniciem un nou curs
S’han acabat les vacances i reprenem l’activitat amb molta il·lusió i energies renovades.
Les Biblioteques de la UAB, com cada inici de curs, programen les sessions gratuïtes: “Vine a conèixer la teva biblioteca”. En aquests cursos s’explica: com accedir als documents, què es pot treure en préstec, on dirigir-se quan es cerca informació de qualsevol tema d’estudi o d’investigació. Al mateix temps que s’informa de: les eines, els recursos i els serveis que ofereixen el conjunt de biblioteques.
També us podeu apuntar a cursos més específics, amb els que podreu conèixer estratègies de cerca o com trobar fonts d’informació en una determinada especialització.
Per a la inscripció o per si voleu més informació, accediu al següent enllaç.
Us donem la benvinguda i us animem a assistir a aquestes sessions que ben segur us ajudaran a conèixer millor la vostra biblioteca!

This entry was posted on Divendres, 4 setembre, 2015 at 19:55 and is filed under Biblioteca de Ciències Socials, cursos i màsters. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.





























