febr. 28 2011
Ara ABI/INFORM Complete
El Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya (CBUC) ha subscrit la base de dades ABI/INFORM Complete o Global. La UAB ja disposava d’accés a aquesta base de dades fonamental en el camp de l’economia, però accedia a una versió més reduïda, l’ABI/INFORM Research.

La nova versió buida 2.000 títols de publicacions periòdiques més, de les quals més de 1.700 són a text complet. A més dóna accés a tot una sèrie de recursos documentals no periòdics suplementaris que són els següents:
- Informes del EIU Economist Intelligence Unit (ViewsWire, Country Forecast, Country Finance, World Commodity Forecasts) i d’Oxford Economic sobre països.
- Informes sectorials i de mercat publicats pel Business Monitor International (BMI) i altres.
- Informes anuals d’empreses.
- Selecció de casos empresarials.
- Selecció de tesis i tesinas de temàtica empresarial.
- Working papers de la SSRN (Social Science Research Network).
A més ABI/INFORM, des de principis de 2011, disposa d’una nova interfície de consulta, a més de l’actual. Les dues plataformes conviuran durant les properes setmanes, fins que l’accés en el futur es faci només des de la nova versió.
Aquesta nova plataforma unifica les bases de dades de ProQuest i de CSA Illumina. L’accés a la nova interfície de l’ABI/INFORM Complete es pot fer des de: https://search.proquest.com/abicomplete/index?accountid=15292
Si voleu més informació podeu anar a l’ajuda del programa, o bé s’ofereix formació en línia o diferida a la seva web: https://www.proquest.co.uk/en-UK/support/training/webinars.shtml
This entry was posted on Dilluns, 28 febrer, 2011 at 13:41 and is filed under bases de dades, premsa econòmica, revistes. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.




























