oct. 24 2012
Web de Suport a l’Acreditació i Avaluació de la Recerca
El Servei de Biblioteques ha desenvolupat un web per orientar els professors i investigadors en els processos d’avaluació de la seva activitat investigadora i d’acreditació.
El seu objectiu és orientar els professors i investigadors en els processos d’avaluació de la seva activitat investigadora i d’acreditació per part de les entitats ANECA, AQU i CNEAI. A les seves diferents seccions es poden trobar des dels enllaços a la documentació sobre com omplir els formularis acreditatius fins als accessos als recursos considerats per les diferents entitats.
Concretament, els recursos per valorar les revistes en ciències socials són:
- Communication & Mass Media Complete
- DICE

- EconLit
- ERIH
- Francis
- IN-RECJ
- IN-RECS
- Journal Citation Reports (JCR)
- Latindex
- MIAR
- RESH
- Science Citation Index (SCI)
- SCOPUS
- Social Sciences Citation Index (SSCI)
Podeu accedir al nou web a través d’aquest enllaç: www.uab.cat/biblioteques/acreditacio
Esperem que aquesta eina us sigui de gran utilitat en la vostra feina!
This entry was posted on Dimecres, 24 octubre, 2012 at 9:15 and is filed under bases de dades, bibliometria, ciències socials, recerca, revistes electròniques. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.




























