nov. 18 2013
Biblioteca de Ciències Socials. 25 anys (1988-2013)
La Biblioteca de Ciències Socials celebra el seu 25è aniversari. Per commemorar aquesta efemèride hem organitzat una exposició virtual i presencial, la inauguració de la qual tindrà lloc el proper dimarts 19 de novembre a les 12.30 h a l’entrada de la biblioteca per la planta 0.
La presentació de l’acte anirà a càrrec de Judith Solé Resina, Secretària General de la UAB. També intervindran Joan Ramon Gómez Escofet, director del Servei de Biblioteques, Salvador Cardús Ros en la seva condició de primer coordinador de la biblioteca, i Montserrat Catafal Benito, actualment cap de la Biblioteca de Ciències Socials.
L’exposició presencial, a càrrec de Josep Vicens-i-Planagumà, reconstrueix d’una forma al·legòrica el punt d’inflexió en que es troben els serveis bibliotecaris: entre la biblioteca basada en el paper i la nova biblioteca digital. A l’exterior de la biblioteca hi trobarem una pintura digitalitzada de gran format, i a l’interior el cartell commemoratiu de l’esdeveniment.
A través de l‘exposició virtual podrem fer un recorregut per la història de la biblioteca, des del seu origen fins el present, dels fons en paper a les col·leccions digitals, de la consulta presencial a la biblioteca 2.0: www.bib.uab.es/socials/exposicions/25anysbcs/index.html
Desitgem que us agradi!
This entry was posted on Dilluns, 18 novembre, 2013 at 9:15 and is filed under activitats, Biblioteca de Ciències Socials, exposicions bibliogràfiques. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.




























