febr. 12 2014
Monogràfic sobre l’impacte d’Internet i la tecnologia mòbil en el comerç
L’editorial Emerald ha creat un monogràfic titulat “What’s the impact of the Internet and mobile technology on commerce?” que recull articles sobre aquesta temàtica publicats a la revista Internet Research, de la qual tenim subscripció.
Es tracta d’un número especial amb articles d’accés gratuït en versió digital fins al 11 de març de 2014:
- An eye-tracking investigation of internet consumers’ decision deliberateness Yu-feng Huang, Feng-yang Kuo

- The impact of electronic word of mouth on a tourism destination choice: Testing the theory of planned behavior (TPB) Mohammad Reza Jalilvand, Neda Samiei
- The determinants of consumer behavior towards email advertisement Hsin Hsin Chang, Hamid Rizal, Hanudin Amin
- System design effects on online impulse buying Kathy Ning Shen, Mohamed Khalifa
- Narrative online advertising: identification and its effects on attitude toward a product Russell K.H. Ching, Pingsheng Tong, Ja-Shen Chen, Hung-Yen Chen
- The effects of blogger recommendations on customers’ online shopping intentions Chin-Lung Hsu, Judy Chuan-Chuan Lin, Hsiu-Sen Chiang
Recordeu que per consultar aquests articles cal fer-ho des dels ordinadors connectats a la xarxa de la UAB. Si feu la consulta des de fora del Campus, heu d’accedir-hi mitjançant el servei ARE.
This entry was posted on Dimecres, 12 febrer, 2014 at 11:11 and is filed under general. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.




























