BCS

Biblioteca de Ciències Socials

febr. 23 2015

Nous continguts sobre llibres al web de Suport a l’Acreditació i Avaluació de la Recerca

Posted in Biblioteques UAB, SAAR |

El Servei de Biblioteques us presenta els nous continguts del web de Suport a l’Acreditació i Avaluació de la Recerca (SAAR)

S’hi han incorporat els criteris específics per a llibres i capítols de llibres demanats per cada agència acreditadora, ja que són una tipologia documental molt rellevant sobretot en l’àmbit de les ciències socials i les humanitats.

Aquesta informació està enllaçada des de les taules de recursos de cada temàtica o directament des de:

  • ANECA > Criteris per a l’acreditació (Catedràtic i Titular) > Programa ACADEMIA > Llibres
  • ANECA > Criteris per a l’acreditació (Contractat i Ajudant) > Programa PEP > Llibres
  • CNEAI > Criteris per a l’avaluació > Sexennis > Llibres
  • AQU > Criteris per a l’acreditació (Lector, Agregat i Catedràtic) > Llibres
  • AQU > Criteris per a l’avaluació > Mèrits de recerca > Llibres

Recordem que l’objectiu principal del web de Suport a l’Acreditació i Avaluació de la Recerca (SAAR) és orientar els professors i investigadors per tal d’identificar i facilitar l’accés a les dades necessàries per omplir els formularis d’acreditacions, sexennis i trams de recerca d’ANECA, AQU i CNEAI. A les seves diferents seccions es poden trobar els recursos (per àrees de coneixement o general) que us permeten localitzar els indicadors que avaluen les publicacions científiques i els enllaços als organismes oficials i la seva documentació per tal d’obtenir les acreditacions.

Esperem que us sigui d’utilitat!

 


This entry was posted on Dilluns, 23 febrer, 2015 at 17:14 and is filed under Biblioteques UAB, SAAR. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Deixa un comentari

Translate »