BCS

Biblioteca de Ciències Socials

Archive for abril, 2015

abr. 22 2015

Presentació del llibre “Productivity Accounting: The Economics of Business Performance” a la BCS

La Biblioteca de Ciències Socials, en la seva tasca essencial de suport a la investigació i a la docència, ha endegat una nova línia d’actuació amb el nom de La UAB escriu… Llibres. Es tracta d’oferir un espai físic on presentar-los i una pàgina web on es recull tot el procés creatiu relacionat amb l’obra. D’aquesta manera col·labora en difondre les creacions d’aquells que han emprès la no sempre fàcil aventura d’escriure un llibre.
productivity_accounting_llibre_red

Emmarcat dins d’aquesta iniciativa es dedicarà un dels expositors de l’entrada principal, a partir del 23 d’abril, a la presentació del llibre Productivity Accounting: The Economics of Business Performance, publicat recentment per l’editorial Cambridge University Press, dels autors Emili Grifell-Tatjé, professor del Departament d’Empresa de la Facultat d’Economia i Empresa de la nostra universitat, i C.A. Knox Lovell, professor de la School of Economics de la University of Queensland (Austràlia).

També s’ha elaborat una pàgina web sobre el llibre on trobareu informació del seu contingut, també sobre els autors, diferents anècdotes produïdes durant el procés creatiu i bibliografia relacionada.

Esperem la vostra visita!

 


No hi ha comentaris

abr. 20 2015

Per un euro, un llibre

Posted in Biblioteques UAB, llibres |

Del 20 al 24 d’abril, a les biblioteques UAB, trobareu una parada amb llibres i revistes que us podreu emportar a canvi d’un donatiu d’1 € per exemplar.

Enguany els fons recaptats s’adreçaran a incrementar fons documentals necessaris per a la docència i recerca, i la millora dels serveis bibliotecaris.

Trobareu la parada de llibres a la planta 0 de la biblioteca.

Gràcies per la vostra participació!

solidariabril15,1

 


No hi ha comentaris

abr. 16 2015

Cursos de Scopus

Scopus és una important base de dades de referències bibliogràfiques i cites revisades per homòlegs d’arreu del món. Aquesta base de dades analitza autors, institucions i publicacions, és interessant per poder veure qui ens està citant i quantes cites ha rebut un determinat autor. És útil a l’hora de triar les revistes per veure en quines és més convenient publicar.

El proper dia 21 d’abril a les 16 hores farem un curs de Scopus a la Biblioteca de Ciències Socials si hi esteu interessats us hi podeu apuntar omplint el següent formulari .

També us adjuntem el calendari dels cursos de Formació de Scopus que es faran a les Biblioteques de la UAB fins a finals de curs.
 
scopus
 


No hi ha comentaris

abr. 14 2015

Totes les bases de dades del Fons Monetari Internacional en accés gratuït

A principis de l’any 2015 el Fons Monetari Internacional (FMI) va anunciar que posava en accés gratuït totes les seves bases de dades estadístiques, incloent els seus títols més importants i que fins ara havien estat de pagament, les International Financial Statistics (IFS), Balance of Payments Statistics (BOP), Government Finance Statistics (GFS) i Direction of Trade Statistics (DOTS).

IMF data

 

https://data.imf.org

Per tal de posar a l’abast de tothom tota aquesta informació, el FMI ha dissenyat un nou portal. Aquesta nova plataforma permet cercar per tema i per base de dades, però també podem buscar per indicadors estadístics, personalitzar les nostres sèries, accedir a paquets de dades, crear presentacions amb aquestes dades i compartir-les. Tota la informació extreta és exportable. Cal però registrar-se gratuïtament per tal de fer extraccions de paquets de dades.

A l’apartat d’Ajuda (Help) podem trobar definicions, manuals i tota mena de videotutorials que ens facilitaran la consulta i extracció de dades de la plataforma.


No hi ha comentaris

Next »

Translate »