BCS

Biblioteca de Ciències Socials

Archive for setembre, 2015

set. 30 2015

Comença el curs: formació en fonts d’informació a la Biblioteca

Fonts d'informació en Economia. 18.09.2015 003

 

Amb l’inici del nou curs 2015-2016  reiniciem la formació a la Biblioteca.

A sol·licitud d’una professora d’Economia Espanyola el passat 18 de setembre es va realitzar a la Biblioteca una sessió de formació en fonts d’informació en economia i estadístiques, especialment centrada en fonts per a l’estudi de l’economia espanyola i adreçada a estudiants de segons curs d’ADE. La sessió es va estructurar en dues parts: presentació i explicació dels diversos recursos d’informació recolzada amb un powerpoint i visita guiada per la biblioteca. La sessió va resultar molt participativa.

Us animem a consultar la programació de cursos i visites a la biblioteca adreçats a tota la comunitat universitària, així com l’opció de demanar cursos a la carta. Podeu accedir a tota la informació dels cursos des de la pàgina principal del Servei de Biblioteques a l’apartat Cursos.

 

 

 

pantalla cursos

 


No hi ha comentaris

set. 22 2015

Els més prestats del curs 2014-2015

Com solem fer cada any us presentem una selecció del rànquing dels documents més prestats durant el darrer curs acadèmic (2014-2015) a la Biblioteca de Ciències Socials de la UAB, ordenats segons el nombre de préstecs:
Monografies

Revistes (paper i a banda dels diaris com Expansión, Cinco días, Financial Times):

DVD’s

 

Des de tot el personal de la Biblioteca de Ciències Socials us agraïm el bon ús dels nostres serveis. Estem a la vostra disposició!!


No hi ha comentaris

set. 17 2015

Nova guia: “Treballs de fi de grau i drets d’autor”

Posted in Biblioteques UAB |

El Servei de Biblioteques de la UAB ha elaborat una guia adreçada als estudiants que han de fer el Treball de Fi de Grau amb l’objectiu d’oferir informació necessària en matèria de Propietat Intel·lectual. També tracta aspectes sobre l’Accés Obert, de cara al lliurament del Treball de Fi de Grau al Dipòsit Digital de Documents de la UAB.
La guia està disponible en versió digital i està adaptada a la consulta a través de diferents dispositius: mòbils, tauletes i ordinadors de sobretaula.
Podeu consultar la guia a la URL: https://www.bib.uab.cat/tfgdrets
 
TFGIDA
 


No hi ha comentaris

set. 10 2015

El cicle DO Europa reflexiona sobre el futur de la Unió Europea

El proper mes d’octubre i novembre tindrà lloc la segona edició del cicle de debat i reflexió DO Europa, on es debatrà el futur de la Unió Europea amb diàlegs amb diferents experts i intel·lectuals. Mònica Terribas és la comissària i conductora dels diàlegs d’aquesta edició.
L’objectiu d’aquest cicle de converses és poder comprendre millor la construcció social, econòmica, institucional i identitària de l’Europa actual.Born CC
El primer diàleg, el 8 d’octubre, serà amb la doctora Loretta Napoleoni, experta en finançament i noves formes de terrorisme. Es debatrà l’estat d’alerta d’Europa i la seva vulnerabilitat al segle XXI en relació amb el terrorisme.
El dia 15 d’octubre serà el torn de Iannis Varufakis, exministre de Finances del govern grec, amb qui es parlarà sobre els mercats i la posició d’Europa.
El dijous 29 d’octubre Owen Jones, escriptor i personalitat influent de l’esquerra britànica, debatrà amb Terribas l’Europa de les classes al segle XXI.
I, finalment, el 9 de novembre, la doctora Judith Butler, filòsofa i pensadora destacada, parlarà sobre l’Europa de les persones.
Totes les xerrades es realitzaran a les 19.00 hores a El Born Centre Cultural. L’entrada és gratuïta, però l’aforament és limitat i l’accés es fa per estricte ordre d’arribada.


No hi ha comentaris

Next »

Translate »