Caràcter i natura de la cultura en emergir la societat de comunicació de masses
Gomez-Mompart, Josep-Lluis

Date: 1993
Abstract: En una ressenya periodística sobre "Els intel·lectuals en la història", el professor Josep Fontana assenyalava que « John Carey, a The Intellectuals and the Masses (Londres, 1992), explica que l'ascens de les masses a l'educació i la cultura va produir una mena de terror en els intel·lectuals europeus al final del segle xix i comenbament del xx». Unes dècades abans, però, allò que s'entenia per la cultura popular anava relativament desapareixent a mesura que emergia una societat radicalment diferent, la societat-cultura de comunicació de masses, 2 la qual va suposar una altra mena de cultura i comunicació, de major complexitat.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Mitjans de comunicació de massa ; Cultura de massa ; Cultura popular
Published in: Comunicació (Barcelona), Núm. 4 (Octubre 1993) , p. 101-115, ISSN 2014-0444

Adreça alternativa: https://publicacions.iec.cat/repository/pdf/00000162%5C00000086.pdf


15 p, 2.2 MB

The record appears in these collections:
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2013-07-16, last modified 2022-11-07



   Favorit i Compartir