L'atenció als usuaris en els taulells d'informació : algunes pautes
Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats)

Fecha: 2013
Resumen: L'atenció a l'usuari es basa en un diàleg bidireccional, interactiu i consisteix en resoldre consultes, demandes, preguntes, suggeriments. . .
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Contribució a congrés
Materia: Usuaris de biblioteques ; Biblioteques universitàries ; Gestió de conflictes
Publicado en: Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 7a : 2013



16 p, 434.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Contribuciones a jornadas y congresos > Presentaciones

 Registro creado el 2013-12-03, última modificación el 2022-06-04



   Favorit i Compartir