L'atenció als usuaris en els taulells d'informació : algunes pautes
Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats)
Fecha: |
2013 |
Resumen: |
L'atenció a l'usuari es basa en un diàleg bidireccional, interactiu i consisteix en resoldre consultes, demandes, preguntes, suggeriments. . . |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Contribució a congrés |
Materia: |
Usuaris de biblioteques ;
Biblioteques universitàries ;
Gestió de conflictes |
Publicado en: |
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 7a : 2013 |
El registro aparece en las colecciones:
Contribuciones a jornadas y congresos >
Presentaciones
Registro creado el 2013-12-03, última modificación el 2022-06-04