L’atenció als usuaris en els taulells d’informació : algunes pautes
Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats)

Date: 2013
Abstract: L’atenció a l’usuari es basa en un diàleg bidireccional, interactiu i consisteix en resoldre consultes, demandes, preguntes, suggeriments. . .
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Document: conferenceObject
Subject: Usuaris de biblioteques ; Biblioteques universitàries ; Gestió de conflictes
Published in: Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 7a : 2013



16 p, 434.0 KB

The record appears in these collections:
Contributions to meetings and congresses > Presentations

 Record created 2013-12-03, last modified 2018-11-11



   Favorit i Compartir