L'atenció als usuaris en els taulells d'informació : algunes pautes
Carbonell Ferrando, Marina 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats)
| Date: |
2013 |
| Abstract: |
L'atenció a l'usuari es basa en un diàleg bidireccional, interactiu i consisteix en resoldre consultes, demandes, preguntes, suggeriments. . . |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Language: |
Català |
| Document: |
Contribució a congrés |
| Subject: |
Usuaris de biblioteques ;
Biblioteques universitàries ;
Gestió de conflictes |
| Published in: |
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 7a : 2013 |
The record appears in these collections:
Contributions to meetings and congresses >
Presentations
Record created 2013-12-03, last modified 2022-06-04