Fecha: |
2014-15 |
Resumen: |
L'assignatura té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació estratègica de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. - Conèixer en profunditat les característiques dels mitjans publicitaris per tal de poder portar a terme una selecció de mitjans i suports correcte en una estratègia de mitjans. 2. - Ser original en la recerca de nous mitjans, suports i formats publicitaris. 3. - Desenvolupar les aptituds d'investigació de cara al briefing de mitjans. 4. - Conèixer la importància del coneixement del target. 5. - Ser capaç de crear una estratègia de mitjans correcte (decisió estratègica), en funció d'uns objectius determinats. 6. - Practicar les presentacions en públic. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Plan de estudios: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |