Gestió de Continguts Digitals [103097]
Coromina, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2014-15
Resumen: Adquirir coneixements bàsics i actuals en les disciplines adjacents a la creació de continguts digitals: disseny, publicació, analítica web, atracció de trànsit en cercadors (SEO) i xarxes socials (SMO) i generació de negoci. Adquirir un major coneixement dels aspectes tecnològics vinculats a publicació i difusió de continguts digitals. Desenvolupar una major cultura digital tocant tant la vessant més teòrica com la més pràctica. Introduir-se en l'ús d'eines d'analítica web, SEO i SMO així com en les funcionalitats pròpies dels gestors de continguts professionals.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Periodisme [971]



Català
4 p, 100.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2014-09-12, última modificación el 2017-10-15



   Favorit i Compartir