Somriures davant l'aparador
Padilla de Juan, Arturo

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2014
Descripció: 14 pag.
Resum: Un rellotger contempla com centenars de persones passen cada dia davant de la seva botiga. Un dia, s'adona que una nena petita s'atura davant l'aparador, somriu i marxa. El que sembla una anècdota sense importància es repeteix l'endemà. La nena s'atura, observa l'aparador i somriu. Què la fa somriure? A l'aparador només hi ha un antic rellotge suís que passa molt desapercebut. Deu haver-hi alguna cosa més. . . El somriure innocent de la noia acaba obsessionant el rellotger i decideix sortir de la botiga per esbrinar el motiu dels somriures.
Nota: Obra guanyadora del IV Premi de Narrativa breu "Caterina Albert" de 2014, convocat per la Universitat Autònoma de Barcelona i l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Col·lecció: Gabriel Ferrater 77
Document: Llibre
ISBN: 9788449045004



pdf
9 p, 189.0 KB

epub
9 p, 81.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2015-02-18, darrera modificació el 2024-11-24



   Favorit i Compartir