Google Scholar: citas
Editor's notes
Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Aliagas, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Ambròs, Alba (Universitat de Barcelona)
Carrasco Perea, Encarnación (Universitat Autònoma de Barcelona)
Vilá, Núria (Universitat de Barcelona)
Wilson, Annie (Universitat de Barcelona)
Elvira, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Título variante: Lettre de l'éditrice
Título variante: Nota de l'editora
Fecha: 2016
Resumen: This first volume of 2016 covers a wide geographic range (3 continents) but focuses principally on aspects of teaching and learning writing. Changing focus, our guest author, Dr. Maria Luisa Pérez Cañado, provides us with a comprehensive article on the state of the question in the area of CLIL.
Resumen: Ce premier volume de l'année 2016 couvre un large éventail géographique (3 continents), mais se concentre principalement sur les aspects de l'enseignement et l'apprentissage de l'écriture. en Changeant de mise au point, notre auteur inviteé, Dr. Maria Luisa Pérez Cañado, nous fournit un article extens sur l'état de la question dans le domaine de l'EMILE.
Resumen: Aquest primer volum de 2016 cobreix un ampli rang geogràfic (3 continents), però se centra principalment en els aspectes de l'ensenyament i l'aprenentatge de l'escriptura . Canviant de tema, nostra autora convidada, la Dra. Maria Luisa Pérez Cañado ens proporciona un article molt extensiu sobre l'estat de la qüestió en l'àmbit de AICLE.
Resumen: Este primer volumen de 2016 cubre un amplio rango geográfico (3 continentes), pero se centra principalmente en los aspectos de la enseñanza y el aprendizaje de la escritura de. Cambiando de tema, nuestra autora invitada, Dra. Maria Luisa Pérez Cañado, nos ofrece un extenso artículo sobre el estado de la cuestión en el ámbito de AICLE.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Francès, español i anglès
Documento: Editorial ; altres ; Versió publicada
Materia: Lettre de l'éditrice ; Editor's notes ; Nota de l'editora
Publicado en: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 1 (february-march 2016) , p. 1-8 (Editor's Note) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v9-n1-dooly
DOI: 10.5565/rev/jtl3.668


8 p, 550.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature

 Registro creado el 2016-04-04, última modificación el 2023-09-30



   Favorit i Compartir