Fecha: |
2016 |
Descripción: |
94 p. |
Resumen: |
L'escola és, a més del familiar, un dels contextos més rellevants en quan a la socialització dels infants i adolescents. Però, què passa amb aquells alumnes que presenten Necessitats Educatives Especials (NEE) i que per tant, requereixen d'ajuts i recursos específics per a la seva escolarització? Aquest treball s'enfocarà en l'anàlisi de les interaccions entre els alumnes amb NEE i els seus companys per tal d'estudiar-ne el nivell d'inclusió en un centre escolar ordinari i poder explicar què passa amb aquest col·lectiu en un context que a priori és tant important en el desenvolupament de la socialització. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [4316222] |
Colección: |
Facultat de Psicologia. Màster Psicopatologia Clínica Infantojuvenil |
Documento: |
Treball de fi de postgrau |
Materia: |
Educació inclusiva ;
Necessitats educatives especials ;
Atenció a la diversitat ;
Integració escolar |