Convivencia social, convivencia escolar
Subirats, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)

Fecha: 2006
Resumen: La escuela es un espacio vivo, organizado en jerarquías y gobernado por normas, en el que reproducen las distintas culturas que, a veces, transgreden los marcos normativos. Ante ello, la función docente precisa nuevos esquemas de trabajo y los centros más recursos para reconducir la desafección escolar.
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Convivència a l'escola ; Professors i estudiants ; Educació i delinqüència ; Comunitat i escola ; Relacions culturals
Publicado en: Cuadernos de pedagogía, Num. 359 (2006) , p. 12-18, ISSN 2386-6322



5 p, 212.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2016-09-15, última modificación el 2024-12-19



   Favorit i Compartir