Home > Articles > Published articles > Marco para la intervención |
Date: | 2003 |
Abstract: | Los autores presentan una propuesta para la mejora de la práctica educativa en Secundaria, centrada en tres grandes ejes: el ámbito organizativo, la adecuación de los materiales educativos y la interacción en el aula. Para todos ellos se sugieren propuestas curriculares, de intervención personalizada, dirigidas al alumnado en riesgo de abandono. |
Rights: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
Language: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: | Abandó dels estudis (Educació secundària) ; Fracàs escolar ; Absentisme escolar ; Comunitat i escola ; Integració escolar ; Motivació en l'educació ; Intervenció educativa ; Interacció didàctica ; Educació inclusiva |
Published in: | Cuadernos de pedagogía, Num. 327 (Septiembre 2003) , p. 67-73, ISSN 2386-6322 |
6 p, 152.8 KB |