Fecha: |
2016-17 |
Resumen: |
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica. Tenint en compte els aprenentatges dels mòduls anteriors, s'aprofundirà en l'estudi de les situacions d'aula a l'hora de dissenyar activitats de treball pràctic, treball interdisciplinari i treball per projectes, de comunicar-se oralment o mitjançant eines digitals i d'avaluar el progrés de l'alumnat i els materials d'aula. S'abordaran les següents temàtiques: Resolució de problemes i treball experimental o indagació en educació científica i matemàtica. Enfocament interdisciplinari ciències - matemàtiques. Possibilitats i límits de l'ús d'eines digitals en l'ensenyament de les ciències i les matemàtiques. Comunicació i interacció a l'aula. Seguiment de la construcció de coneixement i avaluació. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Recerca en Educació [4313815] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |