Del consum capitalista al consumidor de la crisi: repercussions a la comunicació publicitària de la premsa escrita
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Targa, Ester
Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising

Fecha: 2014
Resumen: Aquest treball analitza els elements formals i estructurals de comunicació dels anuncis de la premsa escrita catalana amb més tirada corresponents a l'època nadalenca anterior a la crisi i a l'època de la crisi; també s'analitzen el missatge comunicatiu i la inversió publicitària en ambdues èpoques. Els resultats permeten concloure que el principal element que diferencia la publicitat de la crisi de la anterior a la crisi no és tant la inversió en publicitat, sinó el tipus de comunicació publicitària realitzada i que algunes de les diferències es donen en funció del diari analitzat.
Nota: Treball realitzat al Research Group on Psychology, Communication & Advertising (PCA) de la UAB
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Documento: conferenceObject
Materia: Crisi ; Publicitat ; Premsa escrita
Publicado en: Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 6a : 2014



Presentació
19 p, 1.8 MB

Resum
1 p, 279.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Grupo de Investigación en Psicología y Comunicación Publicitaria (PCA)
Contribuciones a jornadas y congresos > Presentaciones

 Registro creado el 2016-10-20, última modificación el 2018-10-27



   Favorit i Compartir