Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/165875
Del consum capitalista al consumidor de la crisi: repercussions a la comunicació publicitària de la premsa escrita
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Targa, Ester
Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising

Data: 2014
Resum: Aquest treball analitza els elements formals i estructurals de comunicació dels anuncis de la premsa escrita catalana amb més tirada corresponents a l'època nadalenca anterior a la crisi i a l'època de la crisi; també s'analitzen el missatge comunicatiu i la inversió publicitària en ambdues èpoques. Els resultats permeten concloure que el principal element que diferencia la publicitat de la crisi de la anterior a la crisi no és tant la inversió en publicitat, sinó el tipus de comunicació publicitària realitzada i que algunes de les diferències es donen en funció del diari analitzat.
Nota: Treball realitzat al Research Group on Psychology, Communication & Advertising (PCA) de la UAB
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: conferenceObject
Matèria: Crisi ; Publicitat ; Premsa escrita
Publicat a: Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 6a : 2014



Presentació
19 p, 1.8 MB

Resum
1 p, 279.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2016-10-20, darrera modificació el 2017-10-25



   Favorit i Compartir