Direcció i Gestió de l'Allotjament I [103727]
Ruiz Aguado, Carme
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Data: 2016-17
Resum: Al finalitzar l'assignatura l'alumne/a haurà de/d' ser capaç de: 1. Conèixer l'estructura d'un departament d'allotjament així com les competències, habilitats i tasques de cada un dels perfils laborals que l'integren. 2. Realitzar un anàlisi detallat dels processos de treball propis de l'àrea d'allotjament. 3. Familiaritzar-se amb la gestió i implantar models efectius de gestió i control. 4. Identificar els diferents itineraris i canals de comunicació amb la resta de departaments que configuren un hotel. 5. Establir les funcions pròpies dels departaments integrants de l'àrea d'allotjament. 6. Determinar les diferents estructures organitzatives de personal necessàries que integren l'àrea d'allotjament. 7. Saber vehicular procediments i adaptar-los a les expectatives del client, les particularitats del capital humà i els recursos materials disponibles. 8. Prendre decisions i dissenyar estratègies per el desenvolupament i millora del departament. 9. Integrar-se ràpida i eficaçment en els grups de treball departamentals relacionats amb l'allotjament en diferents tipus d'establiments hotelers. 10. Ocupar una gestió departamental moderna, eficaç i orientada al client.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Pla d'estudis: Grau en Direcció Hotelera
Document: Objecte d'aprenentatge



13 p, 418.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-11-28, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir