Gestió d'oficines de turisme [101225]
Abril-Sellarés, María
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Fecha: 2016-17
Resumen: On completing this subject, students should be able to: 1. Understand the mission, the environment and the planning of tourist offices, as well as their different functions or tasks. 2. Know how to design the services of the tourist offices and to learn about the public and / or users of these services. 3. Organize, design and provide these services. 4. Learn the professional competencies required for each of the functions of the tourism office, as well as the conditions and infrastructure required to carry out the services in an effective and appropriate way. 1 5. Learn how to perform quality control in order to achieve an adequate level of customer satisfaction.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Plan de estudios: Bachelor's Degree in Tourism
Documento: Objecte d'aprenentatge



7 p, 566.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2016-11-28, última modificación el 2023-01-29



   Favorit i Compartir