Segona llengua estrangera II, francès [101174]
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües (Teachers)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Título variante: Second Foreign Language 2 (French)
Fecha: 2016-17
Resumen: Objectius de coneixement L'alumnat adquireix un seguit de coneixements lingüístics reflectits en el punt V d'aquest document. A més, desenvolupa competències comunicatives tant en la interacció oral com en l'expressió escrita, de manera que al final d'aquest segon curs ha de ser capaç de fer el següent: 1. Utilitzar el francès com a llengua vehicular a classe. 2. Entendre i fer servir adequadament fórmules senzilles d'interacció social. 3. Tenir interioritzat el sistema rítmic i l'entonació del francès. 4. Llegir textos de llenguatge especialitzat (turisme). 5. Comprendre missatges orals breus (notícies, anuncis, missatges telefònics) procedents d'interlocutors que usin formes estàndard de la llengua sobre temes de la vida professional. Copiar al dictat missatges telefònics i respondre adequadament aquests missatges. Transmetre aquesta informació. 6. Seleccionar informació pertinent d'un missatge oral o escrit més extens, per a les pròpies necessitats. 7. Descriure i comparar persones, llocs i coses i, si escau, escollir el més convenient. 8. Emplenar formularis i impresos en què es demani informació personal i valoracions sobre serveis. 9. Mantenir una conversa relacionada amb situacions d'interacció social professional i amb temes d'interès més personal. 10. Proposar, convidar i aconsellar en situacions de la vida quotidiana tant de l'entorn personal com de l'entorn professional. 11. Redactar textos senzills de la vida quotidiana i informes professionals. 12. Narrar fets relacionats amb l'experiència personal. Objectius d'habilitats En acabar aquest curs de francès, l'alumnat ha d'haver aconseguit el següent: 1. Desenvolupar un grau de precisió (en gramàtica, pronunciació, lèxic, registre, etc. ) i fluïdesa (velocitat en la producció, habilitat per expressar idees i desenvolupar el discurs), tant en l'expressió escrita com en l'oral, equivalent al nivell A2. 1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües. 2. Desenvolupar estratègies i habilitats per comprendre textos escrits i orals reals. 3. Desenvolupar estratègies per continuar aprenent de manera autònoma fora de l'aula. 4. Desenvolupar la capacitat de funcionar lingüísticament de manera eficient en l'àmbit del turisme i de les situacions quotidianes. 5. Manejar material de consulta necessari per a l'aprenentatge de llengües: diccionaris, gramàtiques, llibres de text o d'exercicis, etc.
Resumen: Knowledge-related objectives Students acquire the knowledge of the language described in section 5 of this document. They also develop communicative competences in oral and written interaction, being able to do the following at the end of the second year: 1. Use French as a vehicular language in class. 2. Understand and use adequately simple formulas for social interaction. 3. Have interiorised the rhythm and intonation of the French language. 4. Read texts in specialised language (tourism). 5. Understand brief spoken messages (news items, announcements, telephone messages) given by speakers using standard forms of the language about topics from professional life. Copy and dictate telephone messages and answer the messages adequately. Transmit the information. 6. Select the relevant information from a longer spoken or written message according to needs. 7. Describe and compare people, places and things and, if necessary choose the best. 8. Fill in forms and other documents asking for personal information and an evaluation of services. 9. Have a conversation relation to situations of professional social interaction and topic of more personal interest. 10. Suggest, invite or advise in everyday situations both in personal and professional environments. 11. Write simple texts about everyday situations and professional reports. 12. Describe things related to personal experiences.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès
Plan de estudios: Grau en Turisme ; Bachelor's Degree in Tourism
Documento: Objecte d'aprenentatge



14 p, 841.0 KB

14 p, 426.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2016-11-28, última modificación el 2024-04-06



   Favorit i Compartir