El papel del publicitario ante un nuevo contexto tecnológico
Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona)

Fecha: 2000
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Materia: Publicidad ; Agencias de publicidad ; Publicidad por Internet
Publicado en: Revista latina de comunicación social, Núm. 30 (2000) , ISSN 1138-5820



4 p, 60.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2016-11-29, última modificación el 2019-07-23



   Favorit i Compartir