La publicitat i la imatge corporal a l'inici de l'adolescència
Añaños, Elena
Rodríguez-Muñoz, Lorena
Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising

Fecha: 2015
Descripción: 8 pag.
Resumen: Elements d'educació mediàtica, adreçats als i les estudiants de l'inici de l'adolescència, relacionats amb els estereotips de imatge corporal transmesos per la publicitat.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Documento: conferenceObject
Materia: Publicitat ; Estereotips ; Gènere ; Adolescència ; Educació ; Mitjans
Publicado en: Conferencia IES Pere Calders. Cerdanyola del Vallès, 2015



8 p, 1002.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Grupo de Investigación en Psicología y Comunicación Publicitaria (PCA)
Contribuciones a jornadas y congresos > Presentaciones

 Registro creado el 2017-01-03, última modificación el 2018-10-27



   Favorit i Compartir