La publicitat i la imatge corporal a l'inici de l'adolescència
Añaños, Elena
Rodríguez-Muñoz, Lorena
Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising

Date: 2015
Description: 8 pag.
Abstract: Elements d'educació mediàtica, adreçats als i les estudiants de l'inici de l'adolescència, relacionats amb els estereotips de imatge corporal transmesos per la publicitat.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Document: conferenceObject
Subject: Publicitat ; Estereotips ; Gènere ; Adolescència ; Educació ; Mitjans
Published in: Conferencia IES Pere Calders. Cerdanyola del Vallès, 2015



8 p, 1002.5 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > Research Group on Psychology, Communication & Advertising (PCA)
Contributions to meetings and congresses > Presentations

 Record created 2017-01-03, last modified 2018-10-27



   Favorit i Compartir