Creativitat a l'espai públic : anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient màrqueting
García Jiménez, Marina (Universidad Autónoma de Barcelona)

Título variante: Creatividad en el espacio público : análisis comparativo del postgraffiti y el ambiente marketing
Título variante: Creativity in public spaces : comparative analysis between postgraffiti and ambient marketing
Fecha: 2016
Resumen: Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i l'ambient màrqueting, dos fenòmens que s'han donat simultàniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essència que les confronta. Una investigació que té l'objectiu de conèixer en quin grau, l'art i la publicitat, conflueixen en la seva forma de comunicar-se amb l'audiència.
Resumen: Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambiente marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido unos vehículos de expresión similares, comparten semejanzas en la esencia que las confronta. Una investigación que tiene el objetivo de conocer en qué grado, el arte y la publicidad, confluyen en su forma de comunicarse con la audiencia.
Resumen: The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. This research will study in which grade, communication and art, share similar ways to interact with their audience.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Documento: article ; recerca ; publishedVersion
Materia: Postgraffiti ; Ambient màrqueting ; Espai públic ; Ambient art ; Art urbà ; Màrqueting de guerrilla ; Espacio público ; Arte urbano ; Marketing de guerrilla ; Ambient marketing ; Public space ; Urban art ; Guerrilla marketing ; Street art
Publicado en: Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 58-83 (Artículos) , ISSN 2462-4888

Adreça original: http://revistes.uab.cat/rutacom/article/view/v1-n7-garcia
Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ruta/article/view/319754
Adreça original: https://revistes.uab.cat/rutacom/article/view/n7-garcia


26 p, 1.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Ruta comunicación
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2017-03-09, última modificación el 2019-01-10



   Favorit i Compartir