Seminario sobre desarrollo y medioambiente en la "Escola de Mestres Sant Cugat"
Gonzalo García, Mª Carmen

Fecha: 1990
Resumen: Dans le séminaire sur «Développement et Environnement» qui a eu lieu l'Escola de Mestres «Sant Cugat» de l'Université Autonome de Barcelone, J. Huckle et R. Williams ont décrit le changement que le systtme éducatif britannique a subi, l'évolution dans le sens d'une géographie scolaire critique et la répercussion sur la presentation dans les écoles des sujets concernant le développement et l'environment. De meme, ils ont analysé la situation des écoles normales par rapport a ce sujet et le besoin d'un changement radical dans l'approche des concepts et de la méthodologie dans la formation des enseignants.
Resumen: In the seminar on Development and Environment held at the Escola de Mestres «Sant Cugat» de la U. A. B. , J. Huckle and R. Williams outlined the process of change of the U. K. educational system, the rediscovery of a critica1 school geography and the way in which it is being applied to the teaching of issues of environment and development. They also examined the preparation of teachers in this context and the need for radical changes in the concepts and methodology within teacher education.
Resumen: En el seminario sobre Desarrollo y Medioambiente realizado en la «Escola de Mestres Sant Cugat» de la U. A. B. , J. Huckle y R. Williams describieron el cambio experimentado por el sistema educativo británico, la evolución hacia una geografia escolar critica y la repercusion en el tratamiento en las escuelas de temas sobre medioambiente y desarrollo. Examinaron asimismo, la situacion de las escuelas normales en este contexto y la necesidad de cambios radicales en el enfoque de los conceptos y la metodologia en la formacion de maestros.
Resumen: En el seminari sobre Desenvolupament i Medi Ambient realitzat a l'Escola de Mestres de Sant Cugat de la U. A. B. , J. Huckle i R. Williams descrigueren el canvi experimentat pel sistema educatiu britanic, l'evolucio vers una geografia escolar critica i la repercusió en el tractament a les escoles dels temes sobre desenvolupament i medi ambient. També fou analitzada la situació de les Escoles de Mestres pel que fa a aquests temes i la necessitat de canvis radicals en l'enfocament dels conceptes i la metodologia en la formació de mestres.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Documents d'anàlisi geogràfica, N. 16 (1990) p. 119-125, ISSN 2014-4512

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/DocumentsAnalisi/article/view/41499


7 p, 195.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Documents d'anàlisi geogràfica
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2007-05-15, última modificación el 2022-02-20



   Favorit i Compartir