Simulació de Gestió [102350]
Obis Artal, Maria Teresa
Jornet Ginesta, Ricardo
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Simulación de Gestión
Fecha: 2017-18
Resumen: Formar als alumnes en la presa de decisions de màrqueting estratègic mitjançant l'ús d'un simulador o joc d'empreses. Els alumnes viuen l'experiència pràctica de desenvolupar una estratègia de màrqueting completa. A partir de l'anàlisi de la info.
Resumen: Formar a los alumnos en la toma de decisiones de marketing estratégico mediante el uso de un simulador o juego de empresas. Los alumnos viven la experiencia práctica de desarrollar una estrategia de marketing completa. A partir del análisis de la información disponible, los alumnos toman las decisiones correspondientes y el simulador permite comprobar en tiempo real el éxito o el fracaso de la estrategia planteada.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, castellà
Titulación: Administració i Direcció d'Empreses [2501572]
Plan de estudios: Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 74.2 KB

Castellà
4 p, 73.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2017-07-07, última modificación el 2024-07-21



   Favorit i Compartir