Anàlisi, audició i la seva didàctica [102040]
Godall Castell, Pere
Gimeno Abad, Ricardo
Ortin Lozano, Ruth
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Analysis, Listening and its Teaching
Título variante: Análisis, audición y su didáctica
Fecha: 2017-18
Resumen: - Escoltar música molt diversa i analitzar i reflexionar sobre els elements constituents més destacables. - Conèixer i familiaritzar-se en el cultiu dels estils i gèneres més destacats de la música occidental des de l'escolta i l'anàlisi. - Aprofundir en la descoberta de la relació que ha mantingut la música al llarg de la història amb altres formes d'expressió artística.
Resumen: - Listen to music very diverse and analyze and reflect on the most important elements. - Understand and familiarize yourself in the culture of the most important styles and genres of Western music from listening and analysis. - Deepen the discovery of the relationship that has continued throughout music history with other forms of artistic expression.
Resumen: - Escuchar música diversa y analizar y reflexionar sobre los elementos constituyentes más destacables. - Conocer y familiarizarse en el cultivo de los estilos y géneros más destacados de la música occidental desde la escucha y el análisis. - Profundizar en el descubrimiento de la relación que ha mantenido la música a lo largo de la historia con otras formas de expresión artística.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Educació Infantil [2500797] ; Educació primària (anglès) [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació infantil [847] ; Grau en Educació Primària [896]



Català
5 p, 80.2 KB

Anglès
4 p, 80.1 KB

Castellà
4 p, 80.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2017-07-14, última modificación el 2018-10-21



   Favorit i Compartir