Indústries, Continguts i Recepció [42435]
Franquet, Rosa 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2017-18
Nota: Màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Nota: Este módulo pretende sentar las bases de investigación sobre los diferentes aspectos relacionados con los contenidos en la era digital, las industrias que los generan y los públicos que los consumen. Este saber transversal actuará como fundamento para la focalización en los diferentes aspectos que se profundizan en los módulos optativos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Plan de estudios: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Documento: Objecte d'aprenentatge



5 p, 111.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2017-12-20, última modificación el 2023-01-29



   Favorit i Compartir