Data: |
2018 |
Descripció: |
117 p. |
Resum: |
Ja no és objecte de controvèrsia entre els professionals de l'educació, l'eficàcia i la necessitat de la teràpia dins del context escolar. Són molts els beneficis descrits per les art teràpies en aquest entorn i poques les investigacions realitzades. El propòsit d'aquest treball, és avaluar una intervenció de Dansa Moviment Teràpia d'una nena adoptada de 11 anys en un entorn escolar. Per això, es descriu i avalua el perfil de moviment de Laban i el diagrama 1 del "Kestenberg Movement Profile" (KMP) d'una intervenció de DMT. Els resultats mostren que la menor ha incrementat el registre del repertori de moviment. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Dansa Moviment Teràpia [10493] |
Pla d'estudis: |
Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614] |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Dansateràpia ;
Motricitat en els infants ;
Psicologia pedagògica |