Desenvolupament de la personalitat (0-6 anys) [102024]
Martínez Capón, Inés
Weise Vargas, Crista
Blanch Gelabert, Sílvia
González Parera, Montserrat
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Personality Development (0-6 years)
Título variante: Desarrollo de la personalidad (0-6 años)
Fecha: 2018-19
Resumen: Que l'estudiant conegui els processos desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc a la primera infància, que identifiqui la interacció i c subjecte capaç. Objectius: Concebre l'infant de 0 a 6 anys com un subjecte actiu, protagonista del seu procés de desenvolupament i aprenentatge, que cons activitats conjuntes, pautades per la cultura i capaç d'adquirir nivells significatius d'autonomia. Comprendre els processos de desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc durant la primera infància (desenvolupament motor desenvolupament cognitiu i adquisició del llenguatge) i la funció que en aquests processos tenen les activitats pròpies de l'infància Realitzar observacions i entrevistes que permetin analitzar aspectes dels processos de desenvolupament i aprenentatge, de les a.
Resumen: That the student know the processes development and learning that take place to the first infancy, that identify the interaction and social communication how a factor determining and that it contemplate the child how an able subject. Objective: Conceive the child of 0 to 6 years how an active subject, protagonist of his process of development and learning, that builds his own knowledges from the social interaction in conjoint activities, pautades for the culture and able to purchase significant levels of autonomy. Comprise the processes of development and learning that take place during the first infancy (development engine and corporal diagram; building of a personal identity and socialisation; cognitive development and acquisition of the language) and the function that in these processes have the own activities of the infancy (routines of personal care and game). Realise observations and interviews that allow to analyse aspects of the processes of development and learning, of the activities in those that take part the small and of the interactions that establish .
Resumen: Que el estudiante conozca los procesos desarrollo y aprendizaje que tienen lugar en la primera infancia, que identifique la interacción y comunicación social como un factor determinante y que contemple al niño como un sujeto capaz. Objetivos: Concebir al niño de 0 a 6 años como un sujeto activo, protagonista de su proceso de desarrollo y aprendizaje, que construye sus propios conocimientos a partir de la interacción social en actividades conjuntas, pautadas por la cultura y capaz de adquirir niveles significativos de autonomía. Comprender los procesos de desarrollo y aprendizaje que tienen lugar durante la primera infancia (desarrollo motor y esquema corporal; construcción de una identidad personal y socialización; desarrollo cognitivo y adquisición del lenguaje) y la función que en estos procesos tienen las actividades propias de la infancia (rutinas de cuidado personal y juego). Realizar observaciones y entrevistas que permitan analizar aspectos de los procesos de desarrollo y aprendizaje, de las actividades en las que participan los pequeños y de las interacciones que se establecen.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Infantil [2500797]
Plan de estudios: Grau en Educació Infantil [847]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 82.8 KB

Anglès
5 p, 79.4 KB

Castellà
6 p, 80.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2018-07-13, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir