El Nou Consumidor [43402]
Añaños Carrasco, Elena
Lorite García, Nicolás
Perona Páez, Juan José
Morató Bullido, Jordi
Navalles Villar, Pere
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: El Nuevo Consumidor
Fecha: 2018-19
Resumen: S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". - Conèixer les noves tendències de consum i dels segments emergents. - Aplicar de forma estratègica la comunicació persuasiva adreçada al nou model de persona consumidora.
Resumen: Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". Conocer las nuevas tendencias de consumo y de los segmentos emergentes. Aplicar de forma estratégica la comunicación persuasiva dirigida al nuevo modelo de "consumidor" y consumidora.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Plan de estudios: Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]



Català
4 p, 71.1 KB

Castellà
3 p, 71.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2018-09-04, última modificación el 2020-08-08



   Favorit i Compartir