Abstract: |
En finalitzar l'assignatura l'alumne haurà de ser capaç de: 1. Conèixer els conceptes bàsics de la publicitat i les relacions públiques. 2. Comprendre la publicitat i les relacions públiques com a processos de comunicació als contextos econòmic i social. 3. Analitzar els conceptes de consumidor, target i públics i les principals característiques, tipologies i criteris de segmentació i estudi. 4. Conèixer, entendre i valorar les diverses fases de planificació i desenvolupament d'una campanya de publicitat i d'un programa de relacions públiques. 5. Conèixer els conceptes bàsics relacionats amb la creativitat. 6. Utilitzar les tècniques principals de generació d'idees. 08. 03. 001 1 Rev. : 02 7. Aplicar la creativitat i les tècniques d'ideació als processos d'una campanya de publicitat o d'un programa de relacions públiques. 8. Entendre les característiques específiques dels diversos mitjans de comunicació com a suports de la comunicació publicitària. 9. Identificar i utilitzar les tècniques bàsiques de relacions públiques. 10. Identificar els actors principals, els seus rols i característiques, a l'estructura de l'activitat publicitària: agència de publicitat, agència de mitjans, anunciant, mitjans de comunicació, administració, institucions d'autorregulació, associacions professionals. 11. Identificar els actors principals, els seus rols i característiques, a l'estructura de l'activitat de relacions públiques: organització, empresa o departament de comunicació o de relacions públiques, mitjans de comunicació, administració, públics. 12. Conèixer els perfils professionals bàsics de la publicitat i les relacions públiques: redactor, director d'art, director creatiu, planner, director de comptes, planificador de mitjans, investigador, tècnic de relacions públiques, director de comunicació, consultor estratègic. 13. Conèixer la normativa bàsica que afecta les activitats de publicitat i relacions públiques, i també els mecanismes principals d'autorregulació i codis deontològics. 14. Aplicar les estratègies i les tècniques de la publicitat i les relacions públiques a la promoció de destinacions i a la comunicació de productes i serveis hotelers i turístics. 15. Conèixer les darreres tendències d'utilització de la Web com a canal de promoció de marques de l'àmbit professional del turisme i la direcció hotelera. |