Fecha: |
2018-19 |
Resumen: |
Aquest curs capacitarà als estudiants amb les habilitats que necessiten per promocionar els productes o serveis de la seva empresa, o la seva pròpia marca personal amb mitjans socials. A més, els aprenents obtindran una comprensió de com poden utilitzar els mitjans socials per gestionar la reputació electrònica i mesurar l'eficàcia d'aquests esforços. Al completar aquesta assignatura, els estudiants seran capaços de: 1. utilitzar mitjans socials per escoltar els consumidors i comprendre el seu comportament en línia 2. Desenvolupar continguts que atreguin i conservin l'atenció dels consumidors; 3. Desenvolupar una estratègia de mitjans socials que impliqui i converteixi clients; 08. 03. 001 1 Rev. : 02 4. influir positivament en la reputació electrònica de l'empresa mitjançant l'aplicació de mitjans socials que escolten i gestionen continguts generats pels clients; 5. Desenvolupar KPI i utilitzar mètriques d'anàlisi web per mesurar l'efectivitat de les activitats web d'una empresa; 6. aprofitar l'efectivitat dels mitjans socials; 7. Aplicar estratègies de comunicació social amb èxit en empreses turístiques i d'hostaleria. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Plan de estudios: |
Bachelor's Degree in Tourism |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |