visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Materiales académicos > Guías docentes > Adquisició i processament del llenguatge |
Título variante: | Language Acquisition and Processing |
Título variante: | Adquisición y procesamiento del lenguaje |
Fecha: | 2019-20 |
Resumen: | Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. Quan l'estudiant acabi l'assignatura serà capaç de: - reconèixer i descriure les principals orientacions teòriques en l'estudi de la psicolingüística i l'adquisició del llenguatge - enumerar els trets característics del llenguatge i les seves funcions - descriure les diferents fases del processament del llenguatge humà i les representacions internes associades a aquest processament 1 - descriure i conèixer les etapes en les quals s'assoleixen les habilitats lingüístiques i comunicatives des la infantesa fins l'edat adulta - identificar les diferents metodologies de recollida de dades i estudi de la psicolingüística - relacionar el desenvolupament del llenguatge amb altres processos (cognitius i socials) - detectar dificultats en les etapes inicials de l'adquisició del llenguatge. |
Resumen: | Esta asignatura de primer curso pretende dar herramientas a los estudiantes para que alcancen conocimientos fundamentales sobre dos temas fundamentales en la psicolingüística: cómo adquirimos el lenguaje en la infancia y como lo procesamos. Cuando el estudiante termine la asignatura será capaz de: - reconocer y describir las principales orientaciones teóricas en el estudio de la psicolingüística y la adquisición del lenguaje - enumerar los rasgos característicos del lenguaje y sus funciones - describir las diferentes fases del procesamiento del lenguaje humano y las representaciones internas asociadas a este procesamiento - describir y conocer las etapas en las que se alcanzan las habilidades lingüísticas y comunicativas diciembre la infancia hasta la edad adulta - identificar las diferentes metodologías de recogida de datos y estudio de la psicolingüística - relacionar el desarrollo del lenguaje con otros procesos (cognitivos y sociales) 1 - relacionar el desarrollo del lenguaje con otros procesos (cognitivos y sociales) - detectar dificultades en las etapas iniciales de la adquisición del lenguaje. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català, anglès, castellà |
Titulación: | Logopèdia [2500893] |
Plan de estudios: | Grau en Logopèdia [1383] |
Documento: | Objecte d'aprenentatge |
Català 6 p, 110.2 KB |
Anglès 5 p, 105.4 KB |
Castellà 6 p, 107.5 KB |