Introducció a la metodologia científica i als processos psicològics bàsics [101729]
Edo Izquierdo, Silvia
Losilla Vidal, José María
Parra Lorenzo, Guillermo
Vives Brosa, Jaume
Lorente Sanchez, Sonia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Título variante: Introduction to Scientific Methodology and to Basic Psychological Processes
Título variante: Introducción a la metodología científica y a los procesos psicológicos básicos
Fecha: 2019-20
Resumen: Aquesta assignatura ha de formar als alumnes en les bases de la documentació i de la metodologia científica; aconseguint que l'alumne sigui competent per demostrar que compren i fa ús correcte de la terminologia i la metodologia pròpies de la recerca científica. Així mateix, també ha de poder identificar les aportacions fonamentals de les produccions científiques vinculades als processos psicològics en les quals es fonamenta el desenvolupament professional del logopeda. D'altra banda, l'alumne també ha d'arribar a comprendre, integrar i relacionar nous coneixements sobre els principals processos psicològics fruit d'un aprenentatge autònom. Tanmateix ha de ser capaç d'analitzar i sintetitzar la informació més rellevant sobre els processos psicològics que li arribi des de les diferents metodologíes docents emprades, utilitzant quan calgui les tecnologies de la comunicació i la informació. Aquestes competències han d'obrir a l'alumne noves i eficaces perspectives d'actuació de cara al seu exercici professional.
Resumen: Esta asignatura debe formar a los alumnos en las bases de la búsqueda sistemática de documentación y de la metodología científica; consiguiendo que el alumno sea competente para demostrar que entiende y hace un uso correcto de la terminología y la metodología propias de la investigación científica. Asimismo, también debe poder identificar las aportaciones fundamentales de las producciones científicas vinculadas a los procesos psicológicos en las que se fundamenta el desarrollo profesional del logopeda. Por otra parte, el alumno también debe llegar a comprender, integrar y relacionar nuevos conocimientos sobre los principales procesos psicológicos fruto de un aprendizaje autónomo. También debe ser capaz de analizar y sintetizar la información más relevante sobre los procesos psicológicos desde las diferentes metodologías docentes empleadas, utilizando cuando sea necesario las tecnologías de la comunicación y la información. Estas competencias deben abrir al alumno nuevas y eficaces perspectivas de actuación de cara a su ejercicio profesional.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà.
Titulación: Logopèdia [2500893]
Plan de estudios: Grau en Logopèdia [1383]



Català
5 p, 104.1 KB

Anglès
5 p, 102.7 KB

Castellà
5 p, 102.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-07-12, última modificación el 2019-12-13



   Favorit i Compartir