Màrqueting [102138]
Llonch Andreu, Joan
Gutierrez Iñiguez, Angel Domingo
Turull, Agustin
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Título variante: Marketing
Fecha: 2019-20
Resumen: L'assignatura de màrqueting representa una matèria bàsica dins els estudis tant de Comptabilitat i Finances com d'Empresa i Tecnologia perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió comercial. Es tracta d'una assignatura obligatòria que es cursa quan l'estudiant ja ha adquirit una formació base d'empresa. L'assignatura proporciona a l'alumne una formació integral en l'àmbit del màrqueting, desenvolupant els coneixements bàsics i les competències especifiques d'aquesta àrea empresarial. Una formació en gestió comercial és imprescindible per a una correcta inserción laboral dels graduats. En qualsevol situació l'estudiant haurà de tenir una visión àmplia de la gestió empresarial per a poder portar a terme correctamente la seva feina i poder crèixer dins de l'estructura de l'organizació. Els objectius són: 1. Entendre la problemàtica comercial de l'empresa dins el seu context general. 2. Adquirir la capacitat d'anàlisi comercial i les habilitats necessàries per prendre decisions comercials, especialment les referents al pla de màrqueting. 3. Identificar els diferents agents que participen a l'activitat comercial, examinant les relacions existents entre ells. 4. Desenvolupar una visió integral de la funció comercial i les seves especificitats dins de les organitzacions. 1.
Resumen: La asignatura de Marketing representa una materia básica dentro de los estudios tanto de Empresa y Tecnología cómo de Contabilidad y Finanzas porque forma al alumno en aspectos fundamentales de la gestión empresarial, en concreto de la gestión comercial. Una formación en gestión comercial es imprescindible para una correcta inserción laboral de los graduados. En cualquier situación el estudiante deberá disponer de una visión amplia de la gestión empresarial para poder llevar a cabo correctamente su trabajo y poder crecer dentro de la estructura de la organización. La asignatura, de carácter obligatorio, se cursa cuando el estudiante ya ha adquirido conocimientos básicos de empresa. Esta asignatura proporciona al estudiante una formación integral en marketing, desarrollando los conocimientos básicos y las competencias propias de esta área empresarial. Los objetivos son: 1. Comprender la problemática comercial de la empresa dentro de un contexto general 2. Adquirir la capacidad de análisis comercial y las habilidades necesarias para tomar decisiones comerciales, en especial las referentes para la elaboración del plan de marketing 3. Identificar los diferentes agentes que participan en la actividad comercial de cualquier organización, examinando las relaciones existentes entre los mismos. 1 4. Desarrollar una visión integral de la función comercial y de su especificidad dentro de una organización.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Grau en Empresa i Tecnologia [2501232] ; Grau en Comptabilitat i Finances [2501231]
Plan de estudios: Pla d' Estudis de Comptabilitat i Finances [947] ; Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 105.7 KB

Anglès
5 p, 104.8 KB

Castellà
5 p, 105.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-07-19, última modificación el 2023-10-07



   Favorit i Compartir