Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129]
Añaños, Elena
Conill Purgimon, Berta
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Psychology of Perception Applied to Advertising and Public Relations
Título variante: Psicología de la Percepción Aplicada a la Publicidad y a las Relaciones Públicas
Fecha: 2019-20
Resumen: S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. Conèixer la importància de la investigació per a l'obtenció de dades i conclusions, especialment en la matèria de Psicologia de la Percepció aplicada a la Publicitat.
Resumen: Se espera que al finalizar el estudio de la asignatura el alumnado sea capaz de: Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias y las pueda utilizar en el análisis y la creación de materiales publicitarios. Conocer la importancia de la investigación para la obtención de datos y conclusiones aplicando los contenidos de la Psicología de la percepción a la Publicidad y las Relaciones Públicas.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 103.4 KB

Anglès
5 p, 103.8 KB

Castellà
5 p, 104.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2019-07-19, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir