Direcció d'Operacions [43412]
Giménez García, Víctor
Blabia Girau, Daniel

Additional title: Operations Management
Additional title: Dirección de Operaciones
Date: 2019-20
Abstract: El mòdul tracta l'àmbit més operatiu de la direcció hotelera centrant-se en àmbits gerencials amplis inclosos en aquesta àrea com són la gestió de la recepció, les compres, l'obertura de nous establiments, el control de l'explotació hotelera des d'un enfocament de management general. En un negoci en el qual les empreses fonamenten el seu creixement gestionant tant establiments propis com de tercers, la identificació, definició i control d'uns indicadors operatius clars es fa imprescindible. Quins són per a cada departament de l'hotel? Com s'actua per optimitzar-los? Els objectius són: Implantar sistemes de control de l'explotació en els diferents departaments hotelers Gestionar les compres de manera que permetin a l'empresa hotelera obtenir avantatges competitius via la diferenciació i la satisfacció dels seus clients. Conèixer les possibilitats que les TIC ofereixen al directiu del sector hoteler en aquest àmbit Conèixer les etapes i tasques principals de projectes d'obertura de nous establiments Identificar els elements claus per a la gestió i comercialització d'esdeveniments en les empreses hoteleres.
Abstract: El módulo trata el ámbito más operativo de la dirección hotelera centrándose en ámbitos gerenciales amplios incluidos en esta área como son la gestión de la recepción, las compras, la apertura de nuevos establecimientos, el control de la explotación hotelera desde un enfoque de management general. En un negocio en el que las empresas fundamentan su crecimiento gestionando tanto establecimientos propios como de terceros, la identificación, definición y control de unos indicadores operativos claros se hace imprescindible. ¿Cuáles son para cada departamento del hotel? ¿Cómo se actúa para optimizarlos? Los objetivos son: Implantar sistemas de control de la explotación en los diferentes departamentos hoteleros Gestionar las compras de forma que permitan a la empresa hotelera obtener ventajas competitivas vía la diferenciación y la satisfacción de sus clientes. Conocer las posibilidades que las TIC ofrecen al directivo del sector hotelero en este ámbito Conocer las etapas y tareas principales de proyectos de apertura de nuevos establecimientos Identificar los elementos claves para la gestión y comercialización de eventos en las empresas hoteleras.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà.
Studies: Gestió d'Empreses Hoteleres [4314928]



Català
3 p, 100.3 KB

Anglès
3 p, 99.2 KB

Castellà
3 p, 100.2 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Study plans

 Record created 2019-09-09, last modified 2019-09-20



   Favorit i Compartir