Les polítiques de comunicació
Blasco Gil, José Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona)

Publicación: Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013
Resumen: Aquest capítol descriu les polítiques públiques de comunicació amb incidència sobre el sistema comunicatiu català desplegades durant el bienni 2011-2012. En aquest període han estat protagonistes els canvis en els models de govern i de gestió dels mitjans públics, així com els efectes que la crisi ha tingut sobre les actuacions basades en el suport econòmic de l'administració. El text també aborda els treballs per a la creació d'una autoritat audiovisual espanyola, la intervenció en el procés de concentració de la propietat televisiva viscuda a Espanya i les diferents iniciatives d'àmbit català i estatal sobre les polítiques cinematogràfiques.
Ayudas: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2009/SGR-00615
Nota: Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La setena edició, corresponent al bienni 2011-2012, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya; el patrocini de Gas Natural Fenosa; la col·laboració científica del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (Fundacc); la subscripció institucional de l'Ajuntament de Barcelona, el Col·legi de Periodistes de Catalunya i la Societat Catalana de Comunicació (filial de l'Institut d'Estudis Catalans); i la col·laboració acadèmica de l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/URV/Diputació de Barcelona, l'Observatori de Polítiques de Comunicació (OPC InCom-UAB), i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB).
Nota: En el marc del Grup Internacional d'Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 2010-2013 (Referència de concessió 2009 SGR 00615).
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Colección: Lexikon Informes; 3
Documento: Capítol de llibre
Publicado en: Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 217-233, ISSN 2014-2773

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/214051


17 p, 1.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Instituto de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona (InCom-UAB)
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2019-10-17, última modificación el 2023-11-20



   Favorit i Compartir