Lògica [100314]
Dellunde Clavé, María Pilar
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Título variante: Logic
Título variante: Lógica
Fecha: 2020-21
Resumen: Com puc argumentar correctament? Com sóc jo com a escriptor/a? L'objectiu d'aquesta assignatura és, en primer lloc, fer una introducció a les nocions lògiques fonamentals: veritat i falsedat, conseqüència lògica, raonament correcte, satisfactibilitat i consistència. En segon lloc, es pretén dotar a l'estudiantat de les tècniques bàsiques per a l'anàlisi lògica dels raonaments, amb especial atenció als raonaments filosòfics. L'assignatura, però, pot ser cursada per persones d'altres especialitats. Al llarg de tot el curs es farà un taller d'escriptura per posar en pràctica els coneixements adquirits.
Resumen: ¿Como puedo argumentar correctamente? ¿Como soy yo como escritor/a? El objetivo de esta asignatura es, en primer lugar, hacer una introducción a las nociones lógicas fundamentales: verdad y falsedad, consecuencia lógica, razonamiento correcto, satisfacibilidad y consistencia. En segundo lugar, se pretende dotar a los estudiantes de las técnicas básicas para el análisis lógico de los razonamientos, con especial atención a los razonamientos filosóficos. La asignatura, sin embargo, puede ser cursada por personas de otras especialidades. A lo largo de todo el curso se hará un taller de escritura para poner en práctica los conocimientos adquiridos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Filosofia [2500246]
Plan de estudios: Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429] ; Grau en Filosofia [802]



Català
3 p, 101.6 KB

Anglès
3 p, 100.0 KB

Castellà
3 p, 101.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-06-26, última modificación el 2020-10-31



   Favorit i Compartir